Surfire jongerencoaching

Verbeter- en klachten beleid

Surfire vindt het belangrijk dat je tevreden bent over de zorg en diensten die wij bieden. We proberen ons werk natuurlijk zo goed mogelijk te doen. Vertrouwen en zorgvuldigheid staat hoog in ons vaandel. Toch kan het gebeuren dat je een verbeterpunt hebt of niet tevreden bent. Het kan zijn dat een medewerker of coach een afspraak niet nakomt, of dat je het niet eens bent met onze manier van werken. Als je een verbeterpunt of klacht hebt, laat het ons dan weten! Op die manier kunnen we ons werk blijven verbeteren. We vinden het belangrijk dat je dat ook doet. Je klacht is aanleiding om met elkaar in gesprek te gaan, zodat bepaalde zaken opnieuw bekeken of bijgesteld kunnen worden. Ons doel is jou en je klacht serieus te nemen.

Wetgeving

Ons verbeter- en klachten beleid is gebaseerd op de wet WKKGZ (Wet kwaliteitsklachten en geschillen zorg).

Wie kan een klacht indienen?

Deelnemers van Surfire en ouders of verzorgers van deelnemers kunnen een klacht indienen. Maar je kunt ook vragen of een vertrouwenspersoon namens jou een klacht kan indienen.

Hoe dien je een klacht in?

Bij verbeterpunten of klachten vragen wij altijd de onderstaande stappen door te lopen:

  1. Bespreek je klacht zo snel mogelijk met je mentor-coach.
  2. Als je er samen niet uit komt ga dan naar de leiding van Surfire.
  3. Als je we er samen nog niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen bij Erisietsmisgegaan.nl.

Surfire staat onder de naam Surfire geregistreerd bij Erisietsmisgegaan.nl

Er is iets mis gegaan.nl is te bereiken via:

Telefoon: 035-2031585

Website: https://erisietsmisgegaan.nl

Vertrouwenspersoon Jeugdhulp

Een vertrouwenspersoon van JEUGDSTEM kan informatie geven over hoe de jeugdzorg in elkaar zit,

wat je kunt verwachten, wat je rechten zijn, hoe je een gesprek op gang kunt brengen

als iets je dwarszit, en hoe je een klacht kunt indienen.

De vertrouwenspersoon adviseert en ondersteunt je hierbij.

JEUGDSTEM (AKJ) is te bereiken via:

Telefoon: 088 – 555 1000

Website: https://jeugdstem.nl/

Tevredenheidsonderzoek

We vragen regelmatig aan deelnemers van Surfire en ouders- of verzorgers van deelnemers wat zij vinden van onze zorg en diensten. Dit doen we onder andere bij tussentijdse evaluaties en door 1 keer per 2 jaar een klanttevredenheidsonderzoek toe te sturen. Op deze manier kunnen we onze zorg en diensten en alles wat daarmee samenhangt, waar nodig, aanpassen en verbeteren.

.